Strīdu risināšanas noteikumi

1. Pārdevēja sniegtā garantija neierobežo Pircēja tiesības, kuras, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preci vai pakalpojumu, nosaka tiesību akti. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanas un citiem pirkšanas-pārdošanas nosacījumiem risināmi Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu noteiktajā kārtībā un pamatojoties uz Latvijas Republikas tiesību aktiem.
2. Uz visiem Jūsu jautājumiem labprāt atbildēsim pa e-pastu web@gtcl.eu un tālruni Mob. +371 26531992
3. Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā , kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejama http://www.ptac.gov.lv/lv).
4. Papildus iepriekš norādītajam, Pircējs var izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta vietnē pirktajām precēm vai pakalpojumiem. Vairāk informācijas: http://ec.europa.eu/odr

+371 26531992
P-Pk 8-17
KATEGORIJAS
Rādīt visas kategorijas